hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ایلام| وحدت ملی آثار جنگ روانی دشمنان را از بین می‌برد

ایلام| وحدت ملی آثار جنگ روانی دشمنان را از بین می‌برد

استاندار ایلام با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با افزایش هجمه‌ها و جنگ روانی دشمنان مواجه است، گفت: وحدت و انسجام ملی در سطوح مختلف تنها راهبرد مقابله با توطئه‌های آنان در شرایط کنونی است.

قاسم سلیمانی دشتکی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اظهار داشت: در شرایطی که استکبار با سرمایه‌گذاری گسترده، جنگ رسانه‌ای و روانی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است، دراین‌بین رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند.

او افزود: در این وضعیت که هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی روزافزون است باید مواظب بود بجای همدلی بر طبل تفرقه و اختلاف نکوبیم چراکه آنچه در پیشبرد بهتر امور نقش بسزایی دارد، حفظ وحدت و همدلی است.

او افزود: از همین رو باید از انجام اقداماتی که منجر به تنش اجتماعی و اختلاف‌افکنی در جامعه می‌شود، خودداری کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به همکاری و همراهی صداوسیمای ایلام با دولت در استان تأکید کرد: جایگاه بزرگ صداوسیما می‌تواند به پیشرفت استان کمک شایانی کند.

سلیمانی دشتکی با تقدیر از فعالیت و اقدامات صداوسیمای ایلام در ایام اربعین، گفت: صداوسیما در اربعین سنگ و تمام گذاشت که از این بابت از همه دست‌اندرکاران که خدمات ارزنده‌ای که انجام داده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او تصریح کرد: از طریق صداوسیما ظرفیت‌ها، کمی و کاستی‌های اربعین انتقال داده شد که البته نتیجه‌بخش بود چراکه ازیک‌طرف شاهد افزایش تردد زائران در مرز مهران بودیم و از طرف دیگر باعث رسیدگی به‌موقع مسئولان در رفع نواقص شد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این استان در دوران جنگ تحمیلی از توسعه جامانده است، ادامه داد: بارها و بارها این مطلب را تکرار می‌کنیم تا به یک فرهنگ ملی تبدیل شود که ایلام هشت سال در دوران جنگ تحمیلی توسعه پیدا نکرد و این داد مظلومیت این دیار است که باید همه به آن توجه کنند.

او همچنین با اشاره به اینکه با کمک صداوسیما اتاق مدیران را شیشه‌ای کردیم، افزود: اتاق شیشه‌ای به جهت این بود که مردم ناظر بر کار و رفتار و تصمیم‌گیری ما باشند.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های علیرضا شیروی تقدیر و محمد بازوند به‌عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام منصوب شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد